onsdag 7 mars 2012

Kokkola och rådgivningen

Idag på eftermiddagen ska vi till rådgivningen på 4-årskontroll!
Det ska bli riktigt intressant faktiskt, det är ju en lite mera utdragen kontroll som kan räcka en timme.
Mommo sku komma ner och sköta Meja sålänge ifall hon nu int råkar sova, men det tror jag knappast att hon gör.
Han ska väl få nå vaccin idag också, men får se hur det blir med den saken då han gått och blivit förkyld.

Sen då K slutar jobbet ska jag fara helt ensam till Kokkola och vandra omkring i lite butiker, och ska försöka att inte stressa.
Det är riktigt så att jag hoppas att klockan ska slå 16.00 NU så jag får fara dit.

Den här fina bilden hittade jag på kameran efter att far i huset hade varit i farten.
Vilken fot kan vara vems? (Ok, nu syns det ju vilken fot som sitter ihop med Meja, men annars hade det säkert varit lite klurigt, eller hur?)

Och när Meja sover ser man oftast bara en fot eller två som sticker fram och en toffs någonstans där under trasorna

Inga kommentarer: