söndag 12 februari 2012

Stolt far

Killarna var och skrinna i två timmar igår, vi hade en mycket stolt far i huset då han berättade hur duktig Casper var.
Då han ramlar stiger han snabbt upp och bara fortsätter. Det gör mig jätteglad, för han brukar väldigt fort ge upp när inte saker och ting går bra direkt.
Självklart var dem ju dit körande med fyrhjulingen (vi har ca. 100-200 meter till rinken) och K erkände nu att den visst inte hade gått att skruva ner sååå mycket som han hade påstått till först men Casper gasar och släpper, gasar och släpper hela tiden så de far int så hårt iaf. ;)

Fick just meddelande av mommo att de hade varit efter en familjekebab, så så fort Meja vaknar ska vi fara iväg och äta!

Men alltså, är det bara jag som tycker att det är så jobbigt att fara någonstans vintertid?
Helst sku jag bara vara hemma och inomhus hela tiden, men det går ju tyvärr inte.
Jag går även helst med mjukisbyxor och topp på mig.
Alltså vadå deprimerande? :P

Nåmen, nu måst jag väl börja göra mig klar.

2 kommentarer:

Krissen sa...

HAHA! :D Du er som jag! He e bäst att vara heim sko int vila fara naanstans tå he e vinter å mysbyxona å topp er bäst :D

Johanna sa...

Visst känder man se trevlig? Å he låter int alls na deppand ;)