torsdag 23 februari 2012

Inbjudningskort och loppisbord

Ikväll har jag och Casper kört omkring och delat ut några inbjudningskort till hans kalas nästa lördag.
Han väntar så på sitt kalas, frågar varenda dag hur länge det är kvar tills han fyller år.
Men nu är det inte länge kvar!
Och ni skulle höra hur han har BABBLAT i bilen, alltså han var nog inte tyst 5 sekunder heller.
Ibland blev det lite sådär att man skulle haft lust att säga "Snälla var tyst en stund!"
Men iställer fnissade jag lite och svarade ibland bara "jaa-a eller mm-m.."

Jag har velat fram och tillbaka på om vi ska ha loppisbord eller ej, men nu idag ringde jag dit så från och med imorgon har vi loppisbord! ;)
Imorgon kommer det mest att finnas bara barn- och babykläder, men kommer komma lite mera saker sen, vi hann inte gå igenom nåt annat ikväll.
En Brio Race sittvagn kommer vi att föra dit också, sådär ifall någon sku råka behöva en.

Nu ska jag fara och sova med resten av gänget, vi ska ju upp tidigt imorgon och vara vid rådgivningen vid 9:30!

Inga kommentarer: