måndag 13 februari 2012

Bröllop.

Här sitter jag på bröllopstorget och drömmer om bröllop.
Ifall vi gifter oss, vilket vi förhoppningsvis kommer göra, kommer vi högst antagligen gifta oss utomlands.
Boka en tvåveckors all inclusive-resa åt lilla familjen och gifta sig på stranden i ett vackert land, det vore ju som en dröm!
Nära och kära får komma med, men betalar sin egna resa ;)
Så nu får jag bara snällt vänta på att K ska gå ner på knä då! Jag har faktiskt sagt åt honom att vi kommer aldrig att gifta oss ifall inte han går ner på knä vid något romantiskt tillfälle och friar till mig.
Har bara hittat såna från Sverige som gift sig utomlands, men säkert är det ungefär likadant för oss från Finland, så det verkar inte vara allt för svårt heller.

Ändå sitter jag här om 10 år, ogift. ;)

3 kommentarer:

krissen sa...

Känder no eitt par som har gift se utomlands som e från finland:) jakobstad tillåmee :D

Johanna sa...

Vart va di tå? :)

Anonym sa...

Vi hade en på jobbet i Jakobstad som gifte sig utomlands ett antal år sedan. Om du vill veta mera så fråga din mamma, det var en på hennes förra jobb som gjorde det. Hon kan säkert fråga personen i fråga om mera info, för Mona känner också henne.

h. Tina