lördag 11 februari 2012

Shysst sambo

Igår kväll efter att vi hade lämnat Casper hos m&F var jag framåtibaks in till Siwa för att köpa nåt gott.
Vi hade först tänkt fara till ABC, men det var nog tur att vi inte for dit.
När vi kommer hem och jag ser mig i spegeln ser jag hur väldigt fin jag är i håret.
Casper hittade nå roooosa hårband vid m&F's och ville att jag sku lägga upp mitt hår så jag gjorde två väldigt fula hästsvansar på varsin sida av huvudet, alltså på SIDORNA. Int hela håret, utan bara en del.
Ni kan ju tänka er vad fin jag var.
Jag frågade av K om han inte märkt nå då jag for in till Siwa sådär fin i håret och fick till svar :
"Jo, no såg ja e men int orka ja säg naa.." Tack. Därför var det också tur att vi inte for till Abc, där sku ju ha vari betydligt mera folk.
Gubben i kassan tyckte säkert att jag var snygg, för han var ovanligt trevlig, han brukar knappt säga hej annars.

Inga kommentarer: