onsdag 30 december 2009

Trött

Hade telefonen och ringa 9:00 imorse, men orkade inte stiga upp före 10.
Och pojkarna mina ligger fortfarande och sover...
Igår var jag och K på begravning. Så hemskt att behöva skiljas från sin älskade efter 50 år tillsammans :(
Casper fick såklart lämna hemma, med mormor, som var så snäll och tog ledigt från jobbet :)
På kvällskvisten var jag, Casper och mormor skuttande till stan, Casper somnade efter kanske 5 minuter.
Samtidigt ringde min kusin och berätta att dom hade ganska mycket rea på Polarn och Pyret så jag sku nästan måst fara till Kokkola imorgon och kolla in.
Polarn och pyret har så sviiindyra kläder så man kan ju nästan inte köpa nånting därifrån om det inte är på rea :D Okej, klart man kan, men isf ett plagg per gång. :P

Idag ska vi försöka fara och åka pulka nånstans :)))

Inga kommentarer: