lördag 26 december 2009

juldagen

Håller på och ladda upp bilder på facebook, vilket tar väldigt länge, så tänkte skriva några rader här så länge.
Casper somnade som en stock ikväll efter att jag läst två böcker åt honom.
Han har busat mycket både med M och A idag så inte så konstigt.
A sover med sin farmor för första gången ikväll (Caspers mormor är A's farmor)
Tror hon somnade lika fort som Casper :D
Själv sitter jag och blinkar tätt.
Min sambo K och min mors sambo F for ut på krogen en stund.
Jag tycker att det är SÅ skönt att nästan aldrig behöva fara ut på krogen och sova bort hela nästa dag. Brukar ju iofs heller inte orka vara uppe längre än till 12 på kvällarna..
Idag var vi ju då och hälsa på Caspers farfar. Min bror K och hans dotter M var också där. Även vår farbror som vi inte träffat på minst 15 år pga. att han bor utomlands kom och hälsade på :)Kul.
Sen styrde vi kosan mot K's farfar. Casper somnade så klart på den korta tiden vi körde dit. Han somnar nästan alltid då man kör nånstans nu för tiden då han inte sover på dagitid längre.
Imorgon ska jag eventuellt och hälsa på en kompis. Och på söndag bär det av till Kokkola! :)
Nu avslutar jag detta tråkiga inlägg och går och sover. Godnatt!

1 kommentar:

lintuli sa...

men hanna,"min mors sambo.." di e ju faktiskt gift ;)