söndag 27 december 2009

Rea


Idag har vi varit till Kokkola trots detta hemska väder.
Min mor, hennes sambo, min bror, hans dotter och min styvsyster var också dit.
Där var det fullproppat med folk som shoppade.
Rean var ju i full gång.
Köpte inget till mig själv, som vanligt, Casper fick istället fyra tröjor och en pyjamas. Allting på rea! Från H&M och KappAhl. Sökte även om byxor åt honom på rea men hittade inga jag tyckte om. Får väl fara här i stan och gå igenom Lindex och KappAhl också. Och K hittade några skruvmejslar åt sig från Classes.
Ett par vinterskor fyndade jag åt Casper också, för hela 14 € från Prisma!
Rea är super.
Nu har Casper just somnat, efter att jag läst tre böcker åt honom.
K och hans lillebror K sitter och ser på Superbad (skitbra film) och jag söker lite soffor. Och Bloggar förstås.
Imorgon ska vi få besök av våra kusiner :) och Caspers småkusiner. Kul!

PS. Caspers pyjamas lös tydligen i mörkret på vissa ställen :D

Inga kommentarer: