torsdag 24 november 2011

Vill ha.

Vet ni vad jag skulle vilja ha just nu?
Mera pengar ofcourse, myyycket bättre tålamod! (sku behövas med en trotsig Casper, stackarn som har en mamma som blir fort arg...) och lite finare väder.

Vi försov oss imorse, eller K försov sig, jag sku ju ingenstans, så prick 9 stegade killarna ut genom dörren.
Jag tog nog en liten funderare ifall Casper sku ha lämnat hem från dagis, men vi ska till rådgivningen idag på 2 månaderskontroll så det var inte mycket att fundera på. Det är såå mycket lättare att skutta vagnen då man inte har en 20-kilos Casper på ståbrädan, plus att han inte tycker om att fara till rådgivningen av någon anledning.
Och jag känner mig ju ganska bra, så jag vet att jag kommer att vara riktigt stressad strax innan vi ska fara, för vi kommer helt klart att vara försenade

Och så till en helt annan sak- vi söker tapeter till köket!
Jag hade ju helst målat väggarna vita, men K tycker hela huset blir helt vitt...
Vi var både till Hartmans och Prisma och kollade tapeter men hittade inga, men efter att ha googlat lite vet jag precis hurdana tapeter jag vill ha så det blir väl en sväng till till Hartmans!

PS. Jag förstår nog att K tycker det blir lite vitt, de flesta väggarna är/ska bli vita, golvet är vitt och taket är vitt. Golvet och taket är ju inte HELT vita iofs.
Men det är ju så mycket lättare att inreda då det mesta av grunden är vitt, man kan ju byta och ändra färger hur ofta och mycket man vill då.
Plus att vi har mörka möbler..

PS igen. Tapeten jag gillar går ju självklart i vita toner, fast lite mörkare kanske ;)

Mitt sällskap, en trött dam.

Inga kommentarer: