fredag 18 november 2011

Alvin och gänget.

Köpte filmen Alvin och gänget 2 åt Casper från loppis igår, den snurrar för typ 6:e gången nu just...
Han tittar ju förstås bara lite nu som då, men ändå. Alla filmer ska tydligen ses sönder. :D

Det blev inget sängklädstvättas idag, inte heller någon promenad, både jag och Casper tyckte det var skönt att bara vara. Meja somnade så bra här inne också.
Casper kan helt ärligt hålla på att köra och parkera sina bilar i timtal! Han sku egentligen int behöva några andra leksaker än BILAR. Just nu.

Vi har lite börjat fundera på vad vi ska köpa i julklapp åt Casper, det blir nog inte så många klappar i år, ekonomin är inte på topp så att säga.
Men vi fick nån såndär lapp till Anttila att om man handlar för 100€ så får man 20€ rabatt.
Så 80€ har vi då som gräns för julklappar åt honom.
Vi har iaf en sak som vi vet att vi ska köpa, och finns just vid Anttila.
Meja vet jag inte om vi köper något alls åt, hon vet ju inget om det ännu så.

Nu ska Casper spela något på datorn, får se om vi hittar något då.
Mejsan ligger här bredvid och jag hoppas hon ska somna så småningom så jag får sätta mig i soffan med vindruvor med russin och nötter.

PS. Casper har inte fått nån vinterdress ännu, finns det månne nå kvar?! Knappast..

Inga kommentarer: