måndag 30 april 2012

Vappen "firas" med en lugn hemmakväll. Jag har tagit ner två filmer kvällen till ära, knappast kommer jag orka se någon av dem innan jag far till sängs men vi har ju försökt iaf.
Lilltösen ska strax i säng, vi ska sänka bottnet på hennes säng och försöka få henne att sova i egen säng inatt!
Får se hur det går.

Jag vaknade flera gånger inatt och hade jättesjuk hals, den har varit otroligt sjuk hela dagen, riktigt så att man sitter och spänner sig innan man ska svälja så får se hur min natt blir. Ja, jag tycker faktiskt synd om mig själv.
Det blev ju lite mindre trevligt på förmiddagen då Casper satt och gnällde att han ville till mommo och F's, Meja ville av och an från golvet upp i famnen och jag hade helst av allt bara lagt mig raklång i soffan och somnat.
Vi packade sist och slutligen ihop oss och promenerade till m och F's.

Inga kommentarer: